۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

نامه ی پر از لاو برا محبوب دلم رشیدالزمان، محمود جان

محمود عزیزم !

رییس جمهور محبوبم

نمی دانم حوصله داری که باز هم به حرف های من گوش کنی یا اینکه مثل دفعه قبل که برایت نامه نوشتم ، به جای اینکه نامه ام را بخوانی ، برایم تراول چک فرستادی ، ولی امیدوارم که این دفعه ، نامه ام را تا انتها بخوانی و البته اگر خواستی باز هم برایم تراول چک بفرستی ، ایرادی ندارد .! .

محمود ورزشکارم: !
دیدی امسال که نرفتی تمرین تیم ملی تا فوتبال یادشون بدی نرفتیم جام جهانی،کاش میشد بعداز کارهای کارشناسی معروفت خودت مربی تیم ملی می شدی.

محمود با اعتماد به نفس من

الگوی کشور داری رو که به100 تاکشور فرستادی و اون قدر تواضع داشتی که هرچی کروبی اسرار کرد تا اسمشون رو بگی نگفتی،من شنیدم که می خوای کتابش رو هم تالیف وبا تواضع اسم آقا اسفندیار وفاطمه خانم رو روش بنویسی خواهش میکنم این کتاب رو جایی نفرست چون فکرمیکنن اون الگوها کار خودت نیست

محمود با اراده ام !
از اینکه تا حالا خودت را نگه داشته ای و جواب این هاشمی رفسنجانی را نداده ای از دستت خیلی خیلی خیلی عصبانی هستم . اصلا توقع نداشتم که این همه صبور باشی و جوابش را ندهی . البته هنوز دیر نشده و وقت داری . اگر بتوانی هفته آینده خودت نماز جمعه را بخوانی ،.

محمود فداکارم !
چقدر خوشحالم که برخلاف بقیه کاندیداها که هر کدام یک رنگ در تبلیغاتشان داشتند ، تو پرچم ایران را برای تبلیغات خودت انتخاب کردی و بقیه رنگ ها را به آنها بخشیدی . تو واقعا انسان فداکاری هستی .

محمود صبورم !
چقدر خوب است که رییس جمهور ما این همه صبر دارد و خودش هم هر شب می رود پشت بام و با بقیه همسایه هایش ” مرگ بر دیکتاتور ” می گوید . چقدر صبر می خواهد که یک عده ” خس و خاشاک ” مدام به تو توی خیابانها متلک می گویند و تو خم به ابرو نمی آوری و برایت مهم نیست . می دانم که تو هم می دانی کههدف مهم تر از وسیله است و وسلیه هدف را توجیه می کند ” .

محمود سیدم !
چرا اینقدر دیر سید شدی ؟ نمی دانی وقتی طرفداران میرحسین موسوی ، یک شال سبز به گردنشان می انداختند و سید شده بودند ، چقدر عصبانی بودم که تو چرا سید نیستی . ولی حالا که تو هم سید شدی ، خیلی از این موضوع خوشحالم .

محمود با گذشتم !
تو که می دانی طرفدارانت
۴۰ میلیون هستند . چرا این بار هم گذشت کردی و از وزیر کشور خواستی که ۱۵ میلیون از رای هایت را به بقیه کاندیداها ببخشد و رای تو را کم کند . من البته از تو توقع چنین گذشت و ایثاری را داشتم .

محمود توپول موپولم !
می دونم که اجازه نمیدی بیشتر ازمدل غذا سرسفره برات بیارن (همه دیدن باور کنید)اما هزارجور سبزی سرسفره هست چون خودت تو خونت میکاری اما این بی ادبا برداشتن رنگ سبزرو...اشکال نداره از این به بعد درخت سیب زمینی بکار که سبز نباشه آخه نمی شه که بیکار تو خونه بخوابی

محمود قهرمانم !
چقدر خوب است که فعلا به آمریکا نمی روی،وبجای هاله ی نور تورم رو دیدی، اینجا هم هیچ کس وقت سخنرانیت پلک نمی زنه مثل اونجا چون 1ساعته تورم رو به منفی 9 درصد میرسونی.

محمود زیبایم !
الان خیلی خیالم راحت است که دیگر به اروپا هم نمی روی . حالا کاری نداریم که اروپا به تو ویزا نمی دهد و یا تو به اروپا ویزا نمی دهی . هر بار که می رفتی ما دلمان هزار راه می رفت که مبادا وقتی به آنجا می روی ، یکی از این زنان زیبا روی اروپایی زیر پایت بنشیند و تو را پیش خودش همانجا نگه دارد و ما از دوری تو سکته کنیم و دق کنیم . شکر خدا که همه چیز ختم به خیر شد .

محمود دکترم !
این دکترای ترافیک تو در زمانی که توی شهرداری بودی خیلی به درد خورد و تمام چراغ قرمز ها رو برداشتی و تبدیل به دور برگردان کردی ، اگر می توانی الان هم از آن دکترای ترافیکت کمک بگیر و هرچی چراغ سبز است بردار و داغون کن . وقتی این چراغ سبزها را توی خیابان می بینم ، می دانم 1راه کار جدید پیدا میکنی و باز 100تا کشور زنبیل میارن تا..

.محمود زیبا رویم !
می شه بگی از چه کرمی برای سفید کردن پوستت استفاده می کنی ؟ آخه منم همچین مثل تو یه کمی سبزه هستم ، اگه بگی چی کار کردی که این همه سفید شدی ، بچه های ما هم شما را دعا می کنن .

دل بر ترین پرزیدنت

خداحافظی سخته وسود سهام عدالت کم اگه میشه این انتخابات رو سالی 1بار برگزار کن مگه نمیشه از همین تعرفه هااستفاده کرد؟بلد نیستی کلک؟وبجا سیب زمینی پیتزا پخش کن،دوست دارم از حالا تا وقتی که سبزه هستی اما سبز نه

۱ نظر: